perwiraku!!

Sunday, April 10, 2011

Kelantan dan Terengganu.best giler!

hehehehe...aku rasa da lama kot aku g kelantan ni,mase bulan3 ari tu.. tp baru sekarang nak update blog aku ni kan..pape pn aku tetap nak kongsikan saat gembira bersama kawan2 disana.
memang best giler doe lepak kt negeri pantai timur ni.banyak port menarik leh g.bawah ni sedutan citer aku sepanjang seminggu kt sane.

mamat putih ngah mandi

manusia hensem kt dunia,tough giler,cam sazali samad

sazali samat gaduh ngn s.kunalan
.
cantik giler air kt lata belatan ni

bukit panau.hehe.


seronok giler beb.aku ingat nanti kalau ade masa,xde aral melintang akan aku jejakkan kaki lagi kesini.air terjun die memang best dan menyeronokkan.aku kt sini memang bleh tenangkan fikiran,makan sate jabi besar giler,kolam air panas yang panas giler(leh masak telor aku)haha.

No comments:

Post a Comment