perwiraku!!

Thursday, March 17, 2011

Artis Masa hadapan yang akan meletup!!

Aku baru je habis buat research pasal artis-artis ni dan aku dapati artis ni akan tamat zaman popular mereka apabila mereka dah tua dan dah x cantik lagi dah.Lelaki plak aku rasa boleh maintain lagi kot sampai umur 40 tahun.Perempuan kenalah maintain cun cam Rozita Che wan baru leh bertahan lama..

Gambar bawah ni adalah dua artis yang bakal muncul tak lama lagi dan aku dapat rasakan mereka berdua ni akan berkekalan populariti mereka ni sebab mereka ni sangat merendah diri dan suka ambi gambar sendiri menggunakan henset aku.Ceh!

1)Ahmadi Kamalul Syamsuzuki

wah3...memang hot aku tengok die ni,walaupun tak pernah masuk tv tp die selalu gak dapat offer untuk photoshoot guna N81 kamera.2 megapixel tu.hahaha.Jurugambar takde,sendiri je,jimat..

2)Mohamad Rafique

Ha,die ni aku selalu dengar masuk tv.Tp bile aku tengok tv citer die ni,tak nampak pn muka die.
Citer pe ek??ha,citer rafiq astro ceria dan lagi satu citer die yang selalu masuk tv pastu ramai orang tengok diari ramadhan rafik.Popular gak la artis ni tp setkat pada nama je la..hahaha.
Lagi satu,die ni boleh dikatakan hensem la sebab die suka tengok cermin sambil makan pisang goreng.haha.

Ape-ape pun,semoga berjaya kepada korang berdua dan jangan la sombong n berlagak bila da popular..

No comments:

Post a Comment