perwiraku!!

Saturday, January 22, 2011

Ni lah namenya peminat FANATIK!!

bola sepak malaysia sekarang ni da mula ramai peminat da..ye la kan,sejak menang piala AFF Suzuki ari tu,ramai da orang mula menyapot pasukan Malaysia..termasuk gak la aku..tp dalam minat yang mula ade dalam diri aku ni,jiwa manusia kat malaysia ni masih lg fanatik kt pasukan bola sepak EPL misalnya manchester united,chelshit(chelsea),liverpool,tottenham hotstuff,Arsengal and macam2 lagilah..Dulu lagilah best,ade norwich city,ramai giler minat sebab ade lambang proton..hahaha..proton taja pasukan epl beb..hahaha..Aku ni minat gak la ngn pasukan epl tp malas ar nk cakap aku minat team mane.keep it secret..tp ni aku nk citer pasal member aku ni..die memang fans manchester united yang giler babi fanatik kaw2 punya..MU kan team kuat,sape x minat tp sekadar minat je la.member aku ni fanatik giler ah,sukar nk digambarkan.baju mu sejak dr zaman purba lg da die ade,buat collection.xtw la die curik mane.
EPL ni biasanya siaran langsung dia malam je kan(kat malaysia la),sampaikan ade pukul 3-4 pagi..
member aku ni klu ade match mu je konfem la die tgk..klu nk cari die time mu tengah lawan,jgn la cari die kt bilik,konfem die kt depan tv.pukul 3-4 pagi pn die sanggup tunggu...xkisah,yang penting mu lawan,xkire la perlawanan liga ke,lawan kelab notingham forest ke,lawan pahang ke perak ke..klu ade mu lawan mesti die tgk.klu match tu kul 4 pagi,pukul 9 die tido da,then kul4 bangun balik.semata2 nk tgk bola.bg aku,klu perlawanan best macam champion league ke,final Fa cup ke aku tgk la jugak..ni x,perlawanan mu lawan kelab ntah pape pn die nk tgk gak...adoi!!esok ade kelas la kawan..
Ha,lagi satu, bagi die sume player mu tu yang terbaik..bia la rooney sepak penalti x masuk ke berbutuh x score walaupun keeper xde,die tetap backup player die.macam2 alasan yg die akan cakap.nk menang jugak..xpelah,ambik la.Kesian la aku tgk.Sebagai kawan,aku layankan je la.best gak la klu dengar citer die pasal mu ni..So,sekarang ni,aku mengharap mu kalah je,nk kasi tutup sikit mulut member aku ni.haha

ingatan sikit la kt sape2,nk tgk bola boleh tp berpada2 la..org len pn nk tgk tv..ha,klu da sanggup bangun kul 3-4 pagi untuk tgk bola,kan alang2 klu buat kiamullai,kan lagi bagus.xdela sia2 je tgk bola tu,dapat pahala lagi ditambah pula nikmat kemenangan oleh pasukan pilihan korg..hahaha.pesanan ni untuk aku jugak.tq.


No comments:

Post a Comment