perwiraku!!

Saturday, January 22, 2011

Panas!!Teka siapa dalam gambar tu...

hahahaha...gambar ni aku dapat dari internet,nampak cam edit je..hahaha

Datin seri Rosmah sedang membuat tarian tiang..wow!!sangat mengiurkan..kahkahkah..
Aku pn xtw la nk cakap pape da,kadang2 aku tengok die ni baik,kadang2 masam je muka tu..ha,dalam banyak-banyak bini PM,die ni la paling banyak kontroversi.macam2 la die dituduh contohnya pembunuhan Altantuya,penganjuran Islamic fesyen lah,guna duit rakyat dan macam-macam lg..
Die ni lain dari yang lain,aku tengok die ni cam lebih sibuk dan banyak program dr PM kita sendiri..Dimana ade Najib,disitu ada die,dimana ade die kadang-kadang je ade Najib..nampak cam die plak ketua negara..hahaha..aku rasa PM kita patut bg nasihat sikit la kt Rosmah ni,susruh die duduk rumah masak,kemas rumah dan bg kucing makan.kan lg elok.xde la makin bertambah orang x suke die ni...Dato Najib ok kalau sensorang je tp kalau ade Rosmah cam rasa menyampah pn ada..dah2 la Datin Rosmah untuk menyibuk dalam urusan kerja PM,PM da ade secretary and bodyguard da.Baik awok tu duk umah sembur ridsect halau nyamuk.....hahahaha

No comments:

Post a Comment