perwiraku!!

Monday, January 31, 2011

banjir oooo banjir selancar naik air....

jalan masuk ke selancar 6.30 petang


banjir teruk weii..xleh masuk


ni banjir kedua melanda kawasan perkampungan aku iaitu Felda Selancar dan aku dapat rasakan pada tahun ni ia lebih teruk berbanding 2006..baru je dua hari aku balik da seteruk ni keadaannye..mujur lah aku x balik semalam kalau x konfem aku sangkut kt labis ke segamat ke pemanis ke and kt solisko selancar pn.camne la nk sampai umah..

Banjir kt segamat



ni kt selancar.seram sejuk aku tengok.

Hujan satu rahmat,banjir satu musibah..adil...kehkehkeh..selancar sekarang ni da terputus hubungan ngn luar da.air melebihi paras jambatan,banyak jalan tutup..kalau lebih seminggu keadaan camni,x balik maktab la aku..hahahhahaha..bakal bercuti lebih lama..

2 comments: