perwiraku!!

Monday, January 31, 2011

Layan................

mata x ngantuk lagi,apasal la aku x leh tido ni...oleh itu,untuk menghilangkan keboringan aku ni,blog jugak lah tempat aku mengadu.sambil-sambil aku baca blog orang,dapat la jugak inspirasi untuk menulis..malam makin kelam,deruan hujan dah x kedengaran dah..syukur lah,hujan da berenti..
Dalam boring-boring ni dan ditambah dengan sifat kemalasan yang semulajadi,aku berjaya jugak mencipta air milo panas sbgai pemanas badan.sedap jugak.kalau sape2 yang nk bukak kedai pastu nak jual air milo je,boleh la oder aku untuk dijadikan pembuat air milo yang berjaya.x sangka air yang aku buat ni sedap gak rupanya.

dah ade air milo..hmmm..rasa lapar la pulak.aku nampak plak peti ais,aku godek2 last2 jumpa biskut chipsmore kejap ade kejap xde..perh,memang rezeki aku lah.tq mak.simpankan untuk anakanda...chipsmore cicah milo..perh!!memang layan dalam suasana sejuk camni.

Ishk..iskh..ditambah pula dengan jiwa yang x tenang ni walaupun dun Tenang abis pilihanraya..
Perasaan aku ibarat pisau yang menikam dada,menusuk jiwa,menahan duka..bergelora......x siapa sangka buah cempedak menjadi nangka(ok la tu,nangka lagi sedap dr cempedak)..

malam ni memang mood aku sedih,duka dan kecewa dengan musibah melanda...

Duit ada banjir melanda,
nk ke segamat jalan huru hara,
nak naik kapal terbang airport entah kemana,
duk kt umah layan jela bukumuka(facebook).

ku tengok henfon bateri penuh,
dah dua hari dia x berbunyi,
call awek nak angkat pn jenuh,
chipsmore ngn milo jela peneman diri.

No comments:

Post a Comment