perwiraku!!

Wednesday, January 26, 2011

Menu terbaik untuk Malam ni!

Time ade duit ni,mula la nk rasa makanan western..ni ha,aku nk bagitaw kt korang semua bahawa sebentar tadi aku telah makan beberapa western food yang agak ekslusif la..alah,berapa la sangat makanan camni,pieces of shit je..


1)Chicken chop la-RM8



2)Chicken Cordon Bleu-RM12


3)lamp Chop-RM10


dah kenyang makan,aku nk bagitw gak aku minum western drink gak....ha ni die western drink..very delicious!!!


Teh Tarik-RM1.20

kehkehkeh..memang sedap western drink ni..berbuih2..teringat kt isteri saya..hahaha


CHocolate Latte-RM ?

yang ni aku x tw berapa harga die tp aku saja je la nk tunjuk gambar die..nampak cam sedap je,aku try oder kt kedai tu tp die cakap xde,cikai punya kedai!!(kedai tepi jalan memang xde la minuman camni,bongok gak aku)..

Papehal pn,memang best la mengabiskan duit tadi.keseluruhan berjumlah aku makan RM25.20..sangat murah lah.puas la dari makan kenny rogers yang sorang makan dekat RM30..giler tol.....and paling teruk,kalau dak2 laki kelas aku g mane2 je,kedai makan ke pasaraya ke kedai dobi ke kedai baju ke kedai komputer ke memang hancur kalau kami semua bergabung..kesian tauke-tauke kedai tersebut diperbodohkan oleh kami..sorry tauke..hehehe.

No comments:

Post a Comment