perwiraku!!

Monday, January 31, 2011

cinta...cinta..cinta!!haiyaa..

hehehehe..ni gambar aku dengan special girlfriend aku sekarang ni..Alhamdulillah,kami bahagia sampai sekarang..ni bukan lah kali pertama aku bercinta,nk masuk 5-6 kali kot..entah..name die ni Zakiah.aku sayang die..haha.

aku nk bagitaw senarai pompuan yg pernah aku cintai dan cinta kami hanya sekerat jalan je..sedih gak bila terkenang kembali kisah pahit ni.

1)Eton
aku ngn eton ni berkenalan mase 15/12/1990..mase ni mak aku da cakap nk jodohkan aku ngn die.pada hari eton pindah 2/1/1991,aku ingat lagi wajah die tp sekarang aku da x tw rupa die camne.sedih!!

2)Meeya
selepas aku berpisah ngn eton,mase tu umur aku dalam 4 bulan,aku keseorangan sampai umur 4 tahun.mase ni aku jumpa meeya.mak die kenalkan kt aku.aku sayang meeya sb kami selalu main masak-masak.tp as usual lah,cinta kami sampai umur 7 tahun je.pastu meeya pindah ikut mak ayah die,die janji nk ikut aku tp aku x keje lai mase tu.aku cakap ade hikmah isebaliknye.

3)Qiela
hahahaha..ni cinta aku yg ketiga.aku bercinta ngn die mase tingkatan 4,,die mase tu tingkatan 2 kot.aku giler bab* sayang kt die ni sehinggalah banyak kenangan manis tercipta antara kami berdua.cikgu semua tw pasal kami.cikgu2 sume jeles cakap cinta kami ni cinta monyet je.x kemana pn.xkisahlah..tp macam biasalah,bila da dewasa sikit masing2 berubah,bila berjauhan banyak syak wasangka,tiada persefahaman lg antara kami,jadi aku ambik keputusan bercerai la..hahaha..btw,aku sayang lagi kt die ni.

4)Nora Kamis
hmm...aku mula kenal nora mase umur 18 tahun.mase tu aku da single da.beza umur aku ngn nora x menghalang untuk aku mencintai die.tp nora ni cam kerek sikit je,x pernah layan aku langsung,aku x pernah jmpe pn die ni,aku tengok die dalam tv je...


5)Katy Peria
die ni memang paling hot dalam senarai yang pernah aku bercinta.die ajak aku kawin tp aku cakap aku belum bersedia sb aku still belajar lg.aku kt maktab mase tu and bakal jd cikgu,..hehehehe..akhirnya si Katy ni kawin la ngn Russel Branded..xpela,da jodoh diorang.Maafkan aku Katy,aku nk kawin ngn ko tp kita x pernah bersua muka..macam mana nk kenalkan ngn mak ayah aku..hehehe


*pape pn,hanya terdapat satu je kisah cinta aku yang betul2 berlaku diantara kelima2 kisah ni..teka la..hahaha

2 comments: