perwiraku!!

Tuesday, January 25, 2011

RCW vs Ayu

Wow!!terkezut sikit aku..hahaha..mane tak terkejut,duk tengok-tengok surat kabo, ternampak plak gambar ayu raudhah kawin…tp ni bukan pasal ayu raudah.dia ni da curang ngn aku,hampa dan kecewa sikit la.Zaquan tu boleh dikatakan hensem la tp sikit je la,aku hensem banyak..hehehe.

Kiranya entry sedikit sebanyak dapat mengurangkan kekecewaan aku la.Kali ni kakak si Ayu Raudah ni muncul..perh!!terliur aku..Rozita Che Wan@RCW...fuiyooo!! very nice..walaupun janda tp still meletup lagi nyah..hahahaha…Umur da nak masuk 40-an da si RCW ni tp body mantap,muka cun melecun macam masa aku belasan tahun dulu..hahaha.pada pandangan aku la kan,si RCW ni lagi cun la dr adik die Ayu raudah ni.Rozita ni Nampak lebih menggoda.I LIKE!!kehkehkeh..

Pape pn aku dengar cerita RCW da pn mempunyai pakwe@BF.alah,baru berBF,belom kawin lagi.Sedangkan kapal terbang pn orang boleh curi ni plak GF orang.sekali aku ayat je konfem cair..hahaha.(taste aku ni janda je kot)..

Hati2 pakwe RCW,aku nk masuk line ni.kita bersaing secara sihat la ekk..hehehe.babai.

No comments:

Post a Comment