perwiraku!!

Monday, January 31, 2011

Sifat kelelakian yang ada pada aku..

malam ni aku pn xtw la,apasal aku rasa x tenteram langsung..fikiran asyik terfikir pasal pompuan je.teringat kt yang tu lah,yang inilah,yang sane,yang sini...(banyak tol awek.haha)
yang di negeri bersejarah aku hanya bertepuk takde bunyi,yang di negeri tok gajah duk sibuk pikir masalah die,yang di ibu negeri pula aku pula yang x sudi...adulah!nasib..nasib.

Ha,ni lah sifat-sifat yang ada pada aku hasil kajian dato Fadilah Kamsah:
  1. sangat setia dan pemurah
  2. bersifat patriotik
  3. sangat aktif dalam pergaulan dan permainan
  4. sikap kurang sabar dan tergesa-gesa(gelojoh)
  5. bercita-cita tinggi
  6. suka menjadi yang berpengaruh dalam organisasi
  7. seronok bila didampingi
  8. suka bercampur dengan orang
  9. suka dipuji,diberi perhatian dan dibelai
  10. sangat jujur,amanah dan bertolak ansur
  11. tak pandai berpura-pura
  12. cepat marah....(betul ke?)
  13. perangai yang mudah berubah-rubah
  14. tidak ego walaupun harga dirinya tinggi
  15. tak suka dikongkong
  16. suka berlawak(hehe..memang pon)
  17. pandai buat lawak dan berfikiran logik
aku x tw la betul ke x semua ni.

5 comments:

  1. ha,tu la orang xtw jantina aku..rahsia bro..haha

    ReplyDelete
  2. ko ske pompuan eh dik? lahaiiiii..... mati-mati akak ingat selama ni ko.... ermm... aaa... iskkk.. pandai2la ko pk.

    ReplyDelete
  3. hahaha...byk bnde yg mmg serupe ngn ko...!
    ko budget hot kan...

    ReplyDelete
  4. Nk:ape maksud akak ni??
    x paham..hahaha
    amal:aku memang hot la.jeles!

    ReplyDelete