perwiraku!!

Tuesday, February 1, 2011

Fernando Torres pindah Chelsea......Ummmm!

Perpindahan Torres ke Chelsea memang sangat mengejutkan.Torres sebelum ini merupakan pemain Liverpool,alih2 die nak pindah ke seteru utama team die plak tu,Chelsea..alahai,kalau pindah ke kelab lain boleh la diterima gak..aku turut terasa dengan torres ni.duu kami kawan baik,kalau die ade masalah aku sentiasa dibelakang die tp sekarang he's cheated on me(nampak sangat aku fan liverpool)...sangat sedih la.

sememangnya torres ni memang penyerang paling berbisa dan aku sangat kagum ngn die.sepanjang die kt liverpool,aku memang nak tengok die main je.lagi sorang,Steven Gerrard.ape la perasaan diorang nanti bila lawan ngn chelsea.Kau hanya tinggal kenangan Torres.

Perpindahan Torres ke chelsea telah mencipta rekod perpindahan tertinggi di EPL dengan yuran 50 juta pound..mahal giler!..pape pn,aku tetap sokong Liverpool.dengar citer Liverpool da dapat pengganti Torres iaitu Andy Carol(newcastle) dan Luis Suarez(ajax amsterdam).dua-dua ni power kot!hilang la sikit kesedihan aku selepas pemergian torres..ko boleh jalan la torres.haha.Goodluck Liverpool.
"You'll Never Walk Alone"

nak taw lebih detail klik sini

No comments:

Post a Comment