perwiraku!!

Friday, February 25, 2011

Kau Masih di Hatiku..............................

aku sebenarnya boring ar,da lama gak la rasanya hidup berseorangan tiada berteman.
dalam sunyi-sunyi ni,roomate plak g keluar,memang aku suka la mengelamun,teringat zaman lampau,banyak pahit manis yang aku lalui.bila teringat,perasaan menyesal tu pn kadang2 menyusul..ish!.......apsal ha?......

Rasanya da lama aku lalui kisah ni,4 tahun yang lalu tp sampai sekarang aku masih teringat.sayang lagi ke?........entahla......

mungkin betul gak apa kata Akoi(rumate aku),kalau ko penah berkasih masa dulu2,mesti ko akan rasa hidup ko x complete kalau ko single sekarang..hahaha..betul3...tension,boring,sunyi tanpa deringan henset,..

Hai,nasib,nasib...mujurlah aku ade kawan2,bleh ar lupakan sekejap kisah lama..sekejap je la,bukan lama pn..tido x basah,makan x lena,mandi x kenyang..semua serba x kena..mak,carikan bini untuk aku!!

No comments:

Post a Comment