perwiraku!!

Saturday, February 26, 2011

Kerja Pandai..haha

Ni la die padang IPG kampus Tun Hussein Onn.Hanya menggunakan alam semula jadi je untuk dijadikan trek..xperlu la nak pakai turf-turf bagai tu.bazir duit je....Tiap tahun ni lah kerja aku sekelas,akan menjaga kecantikan padang ni.Tp tahun ni kerja kitorang menjadi ringan sikit sebab dapat bantuan dari senior-senior aku yang ade gerko olahraga..diorang la tolong gelek minyak itam kat atas rumput ni..hahaha.



Ni lah hasilnya,cantik kan?
Hasil penat lelah berminggu-minggu siap gak padang ni untuk dijadikan trek.




Ha,kat bawah ni gambar ape?hahaha..ni la die padang bola sepak dan trek..Nampak x line hitam kt tengah-tengah tu?ha,tu la kerja yang dilakukan oleh sorang budak yang pandai dan rajin.Bukan setakat line padang,line bola sepak pn die buat gak.


cantik je aku tengok line tengah tu.haha

Tp kenapa sikit je die buat?hahahaha..dak tu bukan malas nak buat semua tp terdapat halangan dari pihak atasan.kalau boleh die nak siapkan line bola sepak ni terus tp tu lah,hajat die x kesampaian..
Bukan setakat x leh buat semua,budak ni diarahkan untuk memadam balik line yang dah dibuat tu,aku pn x tw kenapa tp kesian la aku tengok dak tu,die kena cangkul balik line yang die buat td untuk hilangkan kesannya..hahaha..
Pape pn,tahniah la kt budak tu,die berjaya padam balik line tu tp masih lagi nampak...haha.

Kesian,kesian...........

No comments:

Post a Comment