perwiraku!!

Tuesday, February 1, 2011

Lagu yang menggamit jiwa ditengah hujan..

tanggal 1 Februari 2011,pukul 8.40 malam,aku sedang sibuk bermain facebook sambil membuat assignment yang perlu disiapkan.aku buat kerja sambil pasang lagu kuat-kuat(mak aku marah) sambil tu aku berjoget2 la sikit.syok abis..hahaha.
malam tu aku pasang lagu semua ngarut2 je,ntah pape aku dengar.lagu campur-campur,melayu ada,inggeris ade,bollywood ade,happy chinese new year pn aku dengar gak.lagu orang asli je takde.
Aku rasa kan,menjadi norma manusia sambil membuat kerja sambil mendengar lagu.yela kan,buat kerja tu stress kan,so dengar lagu dapat la kurangkan sikit ke"stress"an korang tu.
Dalam buat kerja tu,tiba2 aku terdengar lagu yang sedap didengar,sejuk jiwa,menusuk kalbu,menikam sanubari dan sebagainyelah..memang aku tersentak jap.Dah lama aku x dengar lagu ni and bila aku dengar balik,memang best la.lagu melayu.

Lagu ni dikumandangkan sewaktu aku kecik lagi rasanya dan penyanyi yang nyanyi lagu ni bukan calang-calang band.sampai sekarang still meletup lagi..Kalau x percaya,korang pernah dengar konsert double trouble x??.....ha,dua band ni lah yang nyanyikan lagu feveret aku ni.

Wings and Search!!both of you are rockstar..hahaha.tajuk lagu yang diorang nyanyi GEMURUH.kalau korang semua x pernah dengar,korang boleh la download kt tv ke,astro ke,radio ke peti ais ke and macam2 lagi alatan elektrik.
Sejak terdengar lagu ni,nak dekat 10 kali aku repeat lagu yang same je.x boring la..serius!
Anyway,ni cuma dari pandangan aku je,lagu ni memang best.kalau korang rasa x best,terpulang pada orang yang mendengarnye...

No comments:

Post a Comment