perwiraku!!

Saturday, February 26, 2011

Sarapan Pagi yang Mahal

Biasanya cuti hujung minggu camni aku bangun pukul 12-1 tp hari ni mood aku x bape nak ok,aku bangun awal..pukul 7 aku da siap..hehehe.
Cam biasalah,kalau da bangun pagi ni perut mesti la lapar kan..da la sensorang plak tu bangun awal camni.Maktab aku ni cam xde orang time cuti ni.semua duk membuta lagi.
Aku pn g pinjam la motor member,nak g jalan-jalan and tengok keindahan pagi kat Batu Pahat ni.,
Terkejut aku,kat padang ade beberapa orang gadis sedang berlari,latihan untuk KTP kot..hahaha..
Aku teruskan perjalanan kekedai.Terserempak plak ngn dak-dak RBT 3 nak g camping ke mandi manda entah,satu kelas tu g,laki pompuan..best gak.
Akhirnya aku sampai kedai yang aku nk g.

MADU TIGA!!


nasi lemak n milo 0

pinggan n milo 0 suku


Lapar sangat kot aku,licin aku makan..
aku nak cakap sikit harga die,nasik lemak sambal sotong,telur mata ngn milo 0=Rm4
Mahal!!hahahaha..
tp memang sedap la..kihkihkihkihkih.......

No comments:

Post a Comment