perwiraku!!

Friday, February 25, 2011

Melaka!

Tanggal berapa hari bulan ntah aku pn xtw,aku g melaka(ni pun nak bising)..haha..ni la first time aku berjalan melaka secara betul2nye tw x..biasanya aku just lalu highway je..kehkeh.memang banyak tempat la aku g melaka n semuanya sangat menarik.aku cuma sempat g beberapa tempat yang aku rasa nak g je sebagai contoh bawah ni,ni kt perigi hang tuah..

ha,kt perigi hang tuah ni,aku sempat ar ambik air die ni..aku n the geng ambik air ni siap baca selawat lagi tw x,pastu kitorang cuci muka.. tp aku x leh tol ngn penduduk tetap kt cni,kitorang punye la beria-ia ambik air die untuk kehenseman mamat kt situ dengan selamba je ambik sebaldi air perigi pastu simbah motor die.ces!

x banyak gambar aku ambik pasal aku x suke bergambar..segelintir je la.hehehe.pape pn,pasni aku pasti akan ke melaka lagi.memang menarik dan cantik,nak naik kapal!!nak naik kapal!

1 comment: