perwiraku!!

Tuesday, February 1, 2011

Sejuknye Mandi time Hujan ni!!!Grrrrrrrrr

Aku yakin,sesiapa sahaja yang tempat die tengah hujan serta ditambah angin bertiup kencang pasti berat hati untuk mandi.Ade juga yang malas terus nak mandi.bagusla tu,x delah banyak air digunakan nanti terutama pompuan.time ni la nak jimat air.

hari ini,percubaan kedua aku untuk mandi.hahaha.semalam aku just gosok gigi,basuh muka,kasi kena sikit air kt badan tp tu pun da menggigil cam duk kat ais.tp hari ni sejarah tercipta dimana aku berjaya mandi dalam keadaan hujan dan angin bertiup kencang...mak aii!!korang bayangkan sendiri la sejuk die camne..gile bab!!kt umah aku pulak tu x menggunakan shower(benda yg kua air pancut tu),aku mandi menggunakan air kolah je..perh,beku aku!!walaupun tengahari tp sejuk die mengalahkan Jepun yang ade salji.
so,pengajaran die,aku tobat xnak mandi da pasni kalau time hujan.menyeksa badan je.hahaha..aku buat ala-ala citer bujang lapok da la.letak air secoet je kt mata.cukup la.sekadar yang mampu je.lagipun,membazir air tu kan x elok.kan?kan?

No comments:

Post a Comment