perwiraku!!

Thursday, February 3, 2011

Keboringan Tahap Gaban!

Aku tengah boring giler2 sekarang ni.jadi dalam boring-boring ni,aku amik la gambar disekeliling umah.Dan ade banyak gambar yang menarik dan ade jugak gambar yang sangat memalukan.hahaha.Waktu ni menunjukkan pukul 11 malam dan rumah aku sunyi sepi je sebab ramai yang da tido.Cuma abang belom tido,die melayan citer terowong casablanca,aku layan komputer je.hehehe

Aku upload la beberapa gambar yang x berapa malu laa..gambar bawah ni ialah katil dalam bilik adik aku ngn abang aku..Setahu aku,abang aku tengah tengok tv citer hantu tp mane adik aku.Die x tengok tv pn tp mane die menghilang ni.Alamak!!abis la aku kena marah nanti.Tengok kat bilik kosong je.Tengok je ka katil diorang,bersepah cam orang bujang,orang bujang pn x camtu tw x.Punye la bersepah,entah bangkai kambing ade kot bawah katil tu.nasib baik bilik aku kemas.hehehe.


OOOoooooooo...patutla aku cari kat bilik xde,rupenya adik aku....


TU die badak air tengah buat air liur depan tv....

Kesian wahai adikku,kenapa tido luar ni??yang aku tanye orang tido buat ape..
aku pn tanye abang aku....hahahahahahahahaha...
Rupa-rupanya die takut nak tido bilik..hahaha..yela,kan abang aku tengah tengok citer hantu,
die ni 10 tahun tp penakut macam aku dulu2..hahaXpelah,nanti aku angkat la masuk bilik,
Tp larat ke??ah!aku kejut je lah,pandai la die jalan sendiri.haha.

Kesian adik aku,lain kali jangan tengok citer hantu gak.kuikuikui.




Selingan je la,

Ini Jam aku Brand smash
mahal ni,Rm230

Jam dan rokok teman ketika bosan

Maka dengan ini,aku ucap selamat malam kepada semua.Goodnite,Sweetdreams,take care(teringat ayat org yang aku sayang ketika tiba waktu nak tido)

No comments:

Post a Comment