perwiraku!!

Saturday, February 26, 2011

Kereta Baru Aku.....

Semalam aku g survey kete kat area batu pahat ni,nak cari kete yang murah-murah je la..
BP ni sebenarnya banyak kedai kete,memang rambang mata jugak lah nak pilih kete..aku nak second hand je,klu baru x mampu la nak beli.Hampir sehari gak la aku survey kete kat BP dan akhirnya aku x berkenan langsung nak beli kete kat sini..hmm...kete kt BP bukan x cantik tp aku x minat,ade civic type R(Rm400 je),BMW 5 series,3 series(dalam Rm500 lebih ar),Inspira(Rm200 je) and banyak lagi.semua ni aku x berapa minat ar.


Then,pada hari tu jugak,aku bercadang nak g survey kete kt tempat lain..Tempat tu xde la jauh sangat,sekejap je sampai.Survey je kete kat sane,terus aku berminat ngn satu kete ni,memang cantik,sporty dan nampak laju.haha.walaupun ni kete baru tp aku rasa harga die amat berpatutan lah.baru Rm122 ribu..murah la tu...

Ha,ni die kete aku,Chevrolet...

Jauh perjalanan aku nak cari kete,akhirnya aku jumpa kete ni kat Los Angeles,USA..xpela,berbaloi gak usaha aku,niat aku memang nak cari kete pn.Kete ni aku oder malam td and die post terus sampai depan bilik aku pagi tadi.terus aku ambik gambar..

Sape-sape yang nak sewa kete baru aku ni,datanglah bilik.Alah,10 hinggit je sejam,bukan mahal pn.

No comments:

Post a Comment